duminică, 4 mai 2014

Joan Osborne - One Of Us (Music Video)

6 comentarii:

  1. Merci frate Cristian,pentru aceasta melodie...mi-a placut,decind am ascultat-o prima oara :-) Mihai-Cristian

    RăspundețiȘtergere
  2. Namaste!
    Cu mare placere, frate Cristian! Melodia asta imi suna in minte de ceva timp, dar uitasem numele persoanei care il canta. :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Lord Sananda ,pot sa-ti spun asa nu ? Promit ca nu fac misto... Dar parca e mai scurt Cristi,nu? Si mi-e oricum prea lene sa insir atatea cuvinte ,cand cu 5 litere deja te-am strigat...E din neamul lui Ozzy ,nu ? Fiica parca, sau nevasta-sa nu mai stiu, la cat sunt eu de fan americani...Asta nu inseamna ca mor nici dupa Putin sau Filat, dar am si eu simpatiile si antipatiile mele nu? E dreptul meu sper...Si apoi sa nu uitam ca mie mi-e dor uneori de muzica ce-o canta Enya, nu cred ca degeaba... Doamna Ascensiune imi va spune cate vieti ,si prin care plaiuri am mai dat cu sapa...Namaste,Lord Sananda ! Dinu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Namaste, Dinu!
    Poti sa-mi zici cum vrei, nu ma deranjeaza, cum iti este mai familiar. Si mie imi place mult Enya:)) Cum ii spuneam si lui Mihai-Cristian(stie el cine e:)) auzeam aceasta melodie inca dinainte de a se face dezvaluirea pe blog, cineva o fredona pe la urechile mele. Cat umor!:)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Namaste Cristian!
    Ai idee de ce nu pot viziona nici un video pe blogul tau?O fi de la mine?Text vad, video nu... :((

    RăspundețiȘtergere
  6. Namaste, Lady Venus, Mamica mea iubitoare:)) Nu am idee. Nu s-a mai plans nimeni pana acum de asa ceva. Poate chiar ai o problema cu calculatorul, verifica sa fie facute update-urile:-) Nu am reclamatii, dar ma interesez sa vad daca putem gasi o rezolvare.

    RăspundețiȘtergere