luni, 5 mai 2014

POEZIE


De vrei sa mori, atunci traieste…

De-acol’, din mijloc de văpai ce ard,
Unde e clipă, e infinit şi-univers se naşte,
Pe-a hărţii raţiune, rece-mi pare
C-a mai trecut un ceas.
Din râuri de foc şi de pierzare,
Din vecinicii ce par a ochilor visare,
Mă-ndrept cu gandul către-un sens
Este acelaşi, vechiul sens şi …
Mâne-mi pare ca îi nou,
Trecut al vieţii fal tablou.
Mă văd umbrit într-o lumină mută,
Sunt singur …
…si-anim un zambet pe sub mustete pleata,
Reînnoita viata, dar moartă, te asigur…
Nu-i om pe asta lume ce…
 …nu tine socoteală
A fericirii lor ce trece,
E-o alta pomeneală.
De vrei sa mori, atunci traieste,
Si de traiesti sa mori cu-n zambet larg,
Ca sa se-ntrebe gloata toata
De ce-a zambit-a mortu’ iar?!
Tu sa veghezi, sa chibzuiesti ca-i bine
Ca ai plecat far’ de salut
Şi să-nrodească nemurirea-n tine
Caci nu mai esti de lut.



Cristian Gabriel Voicu

Dragilor, as dori sa va impartasesc semnificatia acestei poezii scrise acum cativa ani. Poezia este de fapt o amintire, o transpunere a sensului.  Dumnezeu se incarneaza in om, pentru a experimenta haina umana, iar cand ajunge la nivelul de intelepciune trecand prin sirul de reincarnari, El isi da seama de Esenta Lui, isi da seama Cine Este.  Batranul care este umbrit intr-o lumina moarta este Sinele Superior care pune stop iluziei si ascensioneaza  in Fiinta lui Primordiala, lepadand haina umanului. Atunci cand mori in iluzie renasti in adevarata viata, renasti din tine. Te dezbraci de haina umana si imbraci identitatea ta adevarata. 

Noi suntem Unul! Noi suntem Iubire!

L.S.



5 comentarii:

  1. Namaste !!!
    Cristian ,Multumim pentru tot.Ika

    RăspundețiȘtergere
  2. Traieste si viseaza inca,ca esti un eu nemuritor,vei trece in nefiinta,doar pentru a invia!Traieste acum,traieste clipa,goleste-ti mintea de nevoi,urmeaza-ti calea,urmandu-ti inima!Daruieste din ce ai, caci roata vietii se invarte,primind inapoi ceea ce dai,si cum Universul e un maestru,daruind vei dobandii!Cununa ce o ai in tine,in flori frumoase parul se impleteste,in frunte rasare frumos,ca intr-o poveste,ochiul cel ce te pazeste!Revin-o din visare si iluzie,fi tu cel ce esti cu adevarat,jertfiindu-te pentru aproape,in veci vei fi binecuvantat!Acum timpul se comprima,ajutand la innoire !Veniti, Frati de pretutindeni,sa fim iarasi in Unime!Rataciti ,gasindu-si calea,in ascensiune sa devina ,cel ce este,cel curat,aripile-mi spala,voi invia din morti acum,desavarsindu-mi calea!!!!!!Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea, nu m-am jertfit pentru aproapele meu, ci i-am aratat Calea, nimic mai mult, le-am aratat ca sunt iubire, numai daca se privesc cu adevarat. Noi suntem Unul! In iubirea lui Dumnezeu, NU EXISTA JERTFA! Dumnezeu este Iubire! Este o chestiune de nuanta pe care nu o observi, insa cu timpul totul va fi evident. Namaste!

    RăspundețiȘtergere
  4. Namaste Cristian,stiu ca Dumnezeu este iubire si tot ceea ce este a luat nastere din iubirea Creatorului!In partea cu jertfa m-am transpus pe mine,avand 3 copii mici!O mamica din dimensiunea asta se jertfeste foarte mult pentru copilasii ei!Da ,suntem Unul si va iubesc cu nesfarsita dragoste pe toti!Alexandra

    RăspundețiȘtergere