duminică, 11 noiembrie 2018

PORTALUL 11/11 S-A DESCHIS! ENERGIILE DE MAINE VOR FI INTENSE








Aceasta va fi o actualizare scurta, deoarece spatele meu e in suferinta.

11:11 deja a venit. Ii simt energiile déjà cum se manifesta.

Suntem impartiti in 3 grupuri, 4 daca numarati colectiv.

Energia care se duce in grupul 1, o veti simti probabil in mijlocul spatelui, din spatele chakrei inimii.

Grupul 2 probabil ca veti simti aceasta energie aproape de chakra gatului dvs., poate fi simtita pe spatele gatului si capului. Este posibil sa aveti aveti o durere de cap pe partea din spate a gatului, acolo unde se intalneste cu capul. Se poate manifesta si o tuse seaca.

Grupul 3 probabil ca veti simti aceasta energie in chakra plexului solar, s-ar putea sa aveti din nou senzatia de balonare, at putea avea crampe la stomac si /sau diaree.

Majoritatea va fi canalizata catre Kundalini, pentru a ascensiona mai mult. Puteti sa va asteptati ca acestia sa se arate furiosi sau nerebdatori, deoarece nu stiu ce se intampla cu ei.

Aceasta energie va fi mult mai intensa maine, daca puteti ramane acasa, va sugerez sa o faceti.

Voi sta maine acasa. Cum colectivul poate fi suparat si in afara lui, ar putea sa creasca incidentele rutiere sau chiar mai rau. Chiar acum primim energie lunara pentru chakre pregatindu-le pentru ziua de maine. Puteti simti acea energie. 

Acordand atentie asupra lucrului energiei asupra voastra, va puteti incadra fiecare in grupul in care va aflati.

Rezistati!

Dawn

Sursa: www.soulsisterstruth.com

N.B. Personal, am simtit energiile acestui portal 11:11 cu mai multe zile inainte. Am trecut de la stari de fierbinteala totala cu bufeuri, la stari in care mainile si picioarele erau sloi de gheata. Am experimentat senzatia de paralizie a ultimelor degete de la mana stanga, fenomen ce a aparut cu aceste senzatii de racoare in maini.  In noaptea de 10 spre 11 am avut vise lucide si am fost constient cand am reintrat in corp. Durerile de spate s-au manifestat foarte intens, mai ales in zona chakrei inimii. Gripa ascensionala a avut picioare scurte, deoarece a trecut foarte rapid. Dureri intense de gat, exact unde se imbina cu capul pe ambele parti am simtit, dar si dureri de umari si febra in tot corpul, am mai experimentat.Ma incadrez in toate cele 4 grupuri sau categorii prin care simtim energia cum lucreaza si cum hraneste efectiv chakrele amintite in scurta actualizare. Fenomenul este generalizat si asta incerc sa va arat, celor care cititi acest blog, ca peste tot in lume energiile lucreaza la aceste actualizari divine. Nu va opuneti, este ceva ce ne ajuta sa restabilim constient legatura cu Creatorul. Nu va opuneti si sa stiti ca nu tot ce simtiti are o rezolvare in a merge la medic, dar daca asta simtiti, faceti-o!

Pace, lumina si iubire!

Cristian


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu