vineri, 2 mai 2014

INGERII SUNT PRINTRE VOI


Ingerii au sosit pe pamant si sunt printre voi, incercand sa va arate drumul catre inima voastra. Au sosit in numar asa de mare si au infiintat o fundatie care se adreseaza omului, ci nu amintirii lui. 

Pe cand unii viseaza la picturi pe peretii unor biserici, la ingerii cei inaripati, ei au decis sa se incarneze, sa vina fara aripi, devenind oameni pentru a arata ca se poate sa te trezesti la adevarata ta esenta divina, ca se poate sa zbori , sa te inalti in spirit.

Veti zice ca este imposibil sa identifici un inger, ca se ascund de ochii vostrii… Dragilor, intalniti zilnic 100 de ingeri care va asculta, va respecta, va invata, va incanta, va inveselesc, va zambesc, va ajuta, va canta, va iubesc. Ei considera ca oricare ar fi forma lor, important este mesajul pe care-l au de transmis inimii tale, un mesaj profund spiritual, cald, inaltator si de-un Dumnezeiesc- Te iubesc!

Ingerii iau forma de animale si va ajuta sa intelegeti ca suntem cu totii Creatia aceluiasi Creator, care nu creeaza nimic imperfect, ci totul este in armonie deplina si de-o perfectiune de care nici nu va dati seama.

Ingerii iau forma de om si se transforma in “cersetori” pentru a-ti insufla faptul ca te cersesti pe tine, ca te consideri separat de intreg, ca sufletul tau este atat de sarac fara dragostea lui Dumnezeu.

Ingerii iau forma de oameni cu diferite handicapuri, pentru a-ti demonstra ca nu totul se termina la un grad de invaliditate si pentru a-ti demonstra si insufla incredere in inima si in fortele proprii, desi nu au o mana, un picior, ei niciodata nu se plang de asta, ci sunt demni si luminosi, stralucitori, exemplul lor trebuie sa te mobilizeze sa te redescoperi si sa intelegi ca viata nu se termina o data cu pierderea unei maini sau picior.

Ingerii se ascund uneori si in niste oameni mici, gen pitici, pentru a va invata lucruri mari, pentru a va invata sa visati.
Cateodata ei iau forma de clowni si ii intalnesti pe strada cand te opresc si iti zambesc, cand ii deseneaza  copilului tau pe fata un zambet si ii ofera in dar un balon si-ti spune ca: “Viata e frumoasa, dar trebuie sa-i descoperim frumusetea”.

Vei intalni un inger in persoana celui mai bun prieten/a, care este acolo pentru tine, sa te sustina si sa-ti dea un sfat bun, sa-ti ridice moralul. Pentru el nu va fi bucurie mai mare decat sa-i ceri ajutorul, in gestul sau el gasind aceasta un lucru de nepretuit.

Veti intalni un inger cand viata va este in primejdie si scapati ca prin urechile acului cum va place sa ziceti. Mereu acolo veghind asupra voastra, intotdeauna la datorie. Ce dovada de iubire mai vreti?

Veti intalni un inger care se lupta pentru voi, pentru drepturile voastre, pentru libertatea voastra, nu-i puneti piedici prin indiferenta sau ignoranta voastra.
Veti intalni copii pana in varsta de 10 ani care au niste voci angelice, care nu au facut scoala ci totul vine de la natura, copii care joaca teatru la fel ca marii actorii consacrati, copii care gatesc la fel de bine ca marii bucatari a-i lumii, copii care manuiesc instrumentele muzicale ca si cand Dumnezeu in persoana ar face-o.

Dumnezeu este iubire, nu va inchipuiti ca sta cu mainile in san si se uita la noi cum dam cap in cap de involutie, cum ne facem rau unii celorlalti. NU! El/Ea este printre noi cu armata Sa de ingeri intrupati, aratandu-ti calea. Nu-i cautati fata pe-o icoana ci cautati-l mereu in interiorul vostru. Dati-I identitate in fiinta voastra. NU asteptati sa vina calare pe cai implinind o profetie, sau alta, satisfacand imaginatia fantasmagorica a unora dintre voi.

Constiinta Christica exista in fiecare, insa nu toti va doriti sa ajungeti la ea, desi vi se arata calea de mai bine de 2000 de ani terestrii.

Fundatia “Eu Sunt”, nu va inceta niciodata sa va finanteze sufletul in dorinta de a experimenta ce doreste, insa de fiecare va arata cum puteti regasi calea catre ea.

Nu incetati sa credeti in ingeri, nu incetati sa credeti in voi, in visele voastre, in puterile voastre, in viata voastra. Creatorul si ingerii va iubesc!

Noi suntem iubire!, Noi suntem Unul!

Voi Cu Cristian sunteti Unul!

Namaste!

L.S.


Voicu Cristian-Gabriel

10 comentarii:

  1. Multumim,Multumim Multumim ,Cristian,
    Pentru tot ce faceți,
    Sunt atât de frumoase aceste lectii de iubire,ca este imposibil ca,cel care citește ,
    Sa nu se lipeasca de sufletelul lui .
    O seara plină de surprize.Ika

    RăspundețiȘtergere
  2. ASA SI AESTE. APRECIEZ CU IUBIRE INFINITA. <3 <3 <3. MULTUMESC.

    RăspundețiȘtergere
  3. MULTUMESC DE ASEMENEA, NAMASTE! SI VA IUBESC. <3 <3 <3. SUNTETI UN INGER FANTASTIC.

    RăspundețiȘtergere
  4. Namaste tata ceresc :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Citat: ...... Ingerii iau forma de oameni cu diferite handicapuri, pentru a-ti demonstra ca nu totul se termina la un grad de invaliditate si pentru a-ti demonstra si insufla incredere in inima si in fortele proprii.......
    M-ai pus pe ganduri referitor la persoanele cu handicap (dizabilitati).....
    Eu am o fetira de 7 anisori cu Sindrom Down, operata la inima incadrata in grad de handicap nr. 1 de comisia judeteana, care inca nu vorbeste articulat (scoate doar unele sunete nearticulate) cu o comunicare nonverbala bunicica, careia eu ii spun instinctiv INGERAS, (acum realizez), ar fi multe de spus, dar nu vreau sa dezvolt aici subiectul in mod public.
    Cum pot interpreta eu situatia asta ? ......... Ingerii iau forma de oameni cu diferite handicapuri, pentru a-ti demonstra ca nu totul se termina la un grad de invaliditate si pentru a-ti demonstra si insufla incredere in inima si in fortele proprii......... sunt un pic bulversat citind articolul asta.

    Doru Gandeste Pozitiv

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Namaste!
      Dezvoltand un pic subiectul, sufletele din dimensiuni superioare care doresc sa experimenteze ceea ce Pamantul ofera, pot prelua din karma familiei in care intra pentru a o echilibra si pentru a-i ajuta sa vada adevaratul drum. Isi iau karma destul de grea ,dar o fac numai pentru familie si pentru indreptarea ei pe calea spirituala. Apropo, ei nu vin decat la cei care pot duce o asemenea "povara". Namaste!

      Ștergere
  6. In alta ordine de idei referitor la Citez: ..... Nu incetati sa credeti in ingeri, nu incetati sa credeti in voi, in visele voastre, in puterile voastre, in viata voastra. Creatorul si ingerii va iubesc! ..... De mai multi ani am gasit pe internet un Videoclip subtitrat "I Believe in You" a lui Celine Dion cantat impreuna cu IL Divo. https://www.youtube.com/watch?v=v8oUNGJUg-4 Abia dupa ce am vazut versurile traduse in romana am inceput sa iubesc enorm melodia asta , il numesc, ca mesaj, chiar initiatic, e Fabulos, am ascultat melodia (vizionat) de sute de ori, la fiecare reascultate simt cum ma incarc cu energie, cum se lipeste de suflet.
    Tocmai de aceea am pus-o si pe blogul la rubrica Videoclipuri Motivationale.
    http://gandestepozitiv2014.blogspot.ro/p/videoclipuri-motivationale.html

    Solitar este drumul pe care l-ai ales
    Un drum obositor, fara de intoarcere
    Intr-o zi iti vei regasi lumina
    Nu poti sti, Nu renunta, Fii tare

    Urmeaza-ti inima,
    Lasa-ti iubirea sa te conduca prin intuneric
    Inapoi la un loc ce l-ai stiut o data
    Eu cred, Eu cred, Eu cred in tine
    Urmeaza-ti visele,
    Fii tu insuti un inger al bunavointei
    Nu este nimic ce nu poti face
    Eu cred, Eu cred, Eu cred in tine

    Complet singur
    Vei merge singur pe drumul tau
    Deschideti inima catre univers
    Continuati cercetarea
    Fara sa privesti in urma
    Nu astepta ... Acea zi sa vina ...
    Urmeaza-ti steaua ta
    Mergi acolo unde te conduc visele tale
    Intr-o zi totul va fi real
    Daca crezi, Daca crezi, Daca crezi in tine
    Urmeaza-ti Lumina
    Nu stinge flacara pe care o porti
    Si in inima ta aminteste-ti
    Ca Eu cred, Eu cred, Eu cred in tine
    Intr-o zi te voi gasi
    Intr-o zi si tu ma vei gasi
    Si cand te voi imbratisa
    Voi sti ca este adevarat

    Urmeaza-ti inima,
    Lasa-ti iubirea sa te conduca prin intuneric
    Inapoi la un loc ce l-ai stiut o data
    Eu cred, Eu cred, Eu cred in tine
    Urmeaza-ti visele,
    Fii tu insuti un inger al bunavointei
    Nu este nimic ce nu poti face
    Eu cred, Eu cred, Eu cred in tine
    Eu cred, Eu cred, Eu cred in tine

    RăspundețiȘtergere