marți, 13 mai 2014

VIZIUNE


Dragilor, am sa impartasesc cu voi in randurile care urmeaza o viziune avuta in meditatia de la orele 21:00. Am primit totul sub forma de flash, sub forma de imagini.
M-am vazut in centul imaginii iar deasupra era o lumina. In stanga si-n dreapta mea erau cate trei barbati. Am apucat sa vad ca unul dintre ei era Cosmin P, care se afla in dreapta mea iar in partea stanga, Adrian. Ma percepeam cel mai clar iar pe ceilalti ii vedeam usor translucizi. Eu ma uitam fix la mine  ca si cand as fi fost constient de tot ceea ce se intampla, ma percepeam sub forma de observator. Am ridicat toti mainile catre acea lumina de sus. In secventa urmatoare de la extremitati catre centru, aspectele Sinelui Superior se imbinau ajungand catre mijloc, catre mine. Ne-am unit cu totii in mijloc si s-a facut o lumina mare care a acoperit intreg spectrul vizual. Flash-ul s-a terminat cu o ultima secventa in care apare Sananda/Iisus cu mainile indreptate catre mine.  Intuitia imi spune ca Sinele Superior doreste fuziunea tuturor aspectelor Sale, iar sentimentul pe care l–am simtit a fost ceva de genul unei chemari la regruparea finala, a fost un semn de la Sinele Superior, care ne cheama pe toti sa iL intregim. Motivul pentru care ii vedeam pe ceilalti usor translucid, ramane sa-mi fie revelat ulterior. Dupa parerea mea, pentru a se putea realiza fuziunea cu Sinele nostru Inalt, trebuie mai intai sa ne recunoastem identitatea divina si sa o acceptam din inima. Am simtit iubire, am simtit chemarea de Acasa.

Doresc sa mai aduc in vederea voastra si o alta viziune care mi s-a revelat tot in meditatie. Mi s-a aratat Flacara imbracata ca o printesa, cu parul lung, ochii albastrii si parul de un blond ca si cel al copiilor, foarte stralucitor. Avea un fel de coronita pe frunte si era imbracata in alb stralucitor. Am mai retinut si un fel de guler foarte inalt specific imbracamintii celor de vita nobila.

Noi  suntem  Iubire, Noi suntem Unul!


S.K.

7 comentarii:

  1. CE FRUMOS CRISTIAN CRED CA TREBUIA SA-I SPUI SI FLACARII TALE GEMENE ASTA AS VREA SA AM SI EU ASTFEL DE VIZIUNI O ZI MINUNTA ITI DORESC :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Namaste!
    Pai i-am spus pe -Familia celesta.

    RăspundețiȘtergere
  3. acum am vazut prima data ai spus asta doar sub forma de comentariu :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. <3 <3 <3. O REVELATIE EXCEPTIONALA. MA BUCUR SANADA KUMARA IMBRATISARI CRISTALINE INFINITE. TE IUBESC FRATE IN INIFINITATEA INFINITULUI INFINIT. <3 <3 <3.

    RăspundețiȘtergere
  5. NAMASTE! SE SIMTE! ESTI SUPERB!

    RăspundețiȘtergere
  6. NAMASTE !!! SUPERB ! Cristi am gasit aseara cautand un blog,"vindecarea "pare-mi -se ca se numeste si acolo este o ooo....cum sa-ti spun, un fel de meditatie facuta in direct prin urmarirea mesajului care sae deruleaza. E ceva QUANTUM K. mi s-a parut foarte comple si bun de urmarit cu constienta deskisa timp de o juma' de ora. Sa-l cauti si tu,daca nu-l sti cumva pana acum Hai te SOLTERIS-cum saluta o civilizatie de lumina galbena din univers. GeorgedeDrobeta .

    RăspundețiȘtergere