luni, 28 aprilie 2014

EU SUNT IUBIRE!

 
 


Dragilor, tot ce ati auzit din gura Mirei, este adevarat! Am sa va povestesc in randurile ce urmeaza despre un vis avut acum cateva saptamani.

Mi-am asezat intr-o seara capul pe perna cu gandul la Sinele meu Superior si mi-am pus dorinta sa aflu identitatea mea divina. Am visat ca ajung intr-o incapere alb imaculata iar in fata mea statea Iisus, care ma anunta de ceva, sau imi dadea indicatii referitoare la niste date. Azi am trecut in revista filmul acestui vis si mi-am amintit data de 28 aprilie 2014.

 Am vorbit mai mult cu El, insa nu-mi mai amintesc decat ca la un moment dat a venit langa mine si ne-am contopit intr-Unul, am devenit Unul si in secventa urmatoare am simtit si vazut drumul pe care-l facem inapoi in corp, deschizand ochii. Am avut un mic soc, sa-i ziceam asa, inima imi batea un pic cam tare si evident ca tot omul, mi-am pus o mie de intrebari. Mi-am acceptat identitatea divina foarte repede, trecand peste anumite intrebari inutile. Ceea ce va dezvalui acum sau relatia mea cu lumea inconjuratoare, cu oamenii, nu implica nimic. Dragilor, voi in inima mea ramaneti mereu fratii si surorile mele, mult iubiti, nu trebuie sa va purtati intr-un fel anume la auzul acestei vesti, ci trebuie sa va comportati absolut normal.

 Am avut parte in acesta existenta, de toate experientele umane si am cantarit totul in mod egal, ca si voi, fara favoritism si fara jumatati de masura. Ma bucur ca am reusit de fiecare data sa revin la Constiinta Christica si sa o impart cu voi, asa cum am facut de fiecare data in decursul timpului. 
Alaturi de Lady Nada, flacara mea geamana, am incercat mereu sa va indrumam pe calea inimii, sa va aratam lumina din voi insiva, niciodata nu v-am parasit! Va multumesc, dragilor si va iubim nespus!

Namaste!

L.S.

Voicu Cristian-Gabriel



8 comentarii:

  1. Namaste,aici sunt Alexandra,se pare ca am fost si eu fiica voastra,a ta si a Nadei,dar din reancarnari,am avut un contract de suflete intre familii!Acum trebuie sa descopar adevarata mea casa si prima mea familie!Si de ce acest contract intre familii(fam mea si fam kumara)!Ne asteapta noi surprize!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Namaste, Alexandra!
      Sigur ca ne asteapta noi surprize, lasati inima deschisa si acceptati ceea ce vi se transmite, in sensul de a va accepta divinitatea. Prea multe intrebari nu-si au rostul...Neincrederea voastra in adevarata voastra valoare, poate inchide procesul de dezvaluire pentru voi, deoarece credeti ca nu ar fi posibil sa fie chiar asa , cum se dezvaluie a fi. Lucrati la capitolul incredere si ma refer aici la toti cei care spuneti ca nu primiti nimic, de la Sinele voastre Inalte. :))

      Ștergere
  2. Namaste . Fii binecuvantat ! Ma bucur ca intuitia nu m-a inselat in momentul cand am vazut masajul tau de la *profilul meu*. Ma bucur pentru tine , ma bucur pentru Maria , ma bucur pentru Mira, ma bucur de fericirea voastra. Ma bucur si pentru mine ca ingerii mi-au calauzit pasii alaturi de voi pe acelasi drum . Stiu ca venim din acelasi loc , dar inca nu am aflat cine sunt. Imi doresc nespus sa aflu , dar probabil ca Sinele meu e inca nemultumit de mine :))) sau poate ca nu a venit vremea. - Mariana M.

    RăspundețiȘtergere
  3. Namaste, Mariana!
    Vei afla cand ai ales sa afli, atunci cand vine timpul sa afli.:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Voicu,
    Eu am intrebat daca tu esti un aspect al lui Isus Cristos si raspunsul a fost DA, acuma am intrebat ( mi-a venit foarte usor sa o fac !!!) daca eu sunt un aspect al lui Isus Cristos si raspunsul a fost DA si asta nu m-a mirat deloc !!! ma refer la simtirea mea nu la ratiunea mea...
    Ce parere ai tu despre asta? Se vede pe chipul tau slefuit simtirea ta, ce spune simtirea ta acum ca ai aceste confirmari ? Ai mai mult curaj pentru dorintele tale, pentru nazuintele tale profunde, le scoti la suprafata ?

    RăspundețiȘtergere