luni, 28 aprilie 2014

INTALNIRE DE GRADUL III



Visa-voi un vis?


Cand m-aplec usor pe perna
Capul las,
Gandu-mi zboara-apoi prin bezna,
Si aud un glas.

Timorat imi astern ochii
Imprejuru-mi vast,
Liniste invaluita
De amorul cast.

Si de-odat’ intru simtire
Corpul meu incepe-adie,
Petrecut in giulgi eu stam
Insa tot in pat eram.

Cu sfiala si-ndrazneala
Ma uitam in jos,
Cautam o socoteala
Sa m-avant in rost.

Intr-un colt de semiluna,
Sta un tanar c-o cununa,
Si cu manta-i mult prea luce
M-a rapit in somnul dulce.

Am sfidat lumina care
M-a cuprins intr-o uitare,
Si-am pasit in loc ceresc
Unde ingerii traiesc.

Heruvimi si serafimi
Cete multe laolalta,
Au unit intr-o cantare
Suflul meu rascumparare

Aripi mii si mii s-arata,
De nu pot cuprinde toata
Maretia Christului
Stralucirea Chipului.


Cristian Gabriel Voicu 

4 comentarii:

  1. Extraordinar! Se vede ca ai SCANTEIA DIVINA in interiorul tau.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Namaste!
    Multumesc, Hermelina! Cu totii o avem in noi !:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa poezie. Rezoneaza cu ce-as fi vrut sa scriu si eu.
    Asteptam publicarea unui volum de poezii.

    Pana atunci, iti doresc multa inspiratie, mult HAR DIVIN !
    Cu admiratie,
    Maria

    RăspundețiȘtergere