duminică, 20 aprilie 2014

Cazul Prietenia - extraterestrii benefici ne salveaza

4 comentarii:

  1. In Italia exista un post de tv siin fiecare joi timt de o ora si jumatate apropae se dau asemenea informatii din aceste date pe care le dai si tu acum toata fam le urmareste joi de joi sunt foarte interesante si de unde mama ginerelui meu la inceput era sceptica acum da tv cit poate de tare sa auda tot e foarte foarte interesant localitatea ;;Pescara ,,e foarte aproape de zona in care locuim si multe din localitatile enumerate in material le-am vizitat acestmaterial ar trebui difuzat si pe canale tv romanesti poate intr-un viitor destul de apropiat ,, Paste fericit si Lumina in suflete Mariana C

    RăspundețiȘtergere
  2. Namaste!
    In Romania sunt foarte multi adormiti, trebuie lucrat subtil cu psihicul lor. Cred ca daca faceau o emisiune despre mici zburatori si bere gratis, se inscriau primii la rating si nici nu-si mai puneau intreabarea cum pot zbura micii. Singura intrebare care se punea este daca pot ei sa-i prinda din zbor si apoi sa stinga cu bere, care se da gratis.:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. CRISTOS A INVIAT !!! FIE CA PACEA SI BUCURIA INSOTITE DE MULTA SANATATE SA-TI LUMINEZE TOATE ZILELE VIETII !!! Mi-ai facut cea mai mare bucurie de sarbatori,vizionand CAZUL PRIETENIA. Da e adevarat,santem tematori,rascibili,greu de clasificat intro anume categorie de comportament deoarece noi functionam asa cum interesul ne poarta. Mult timp ,desi m-am rugat cu toata credinta mea sa se materializeze sa pot vorbi cu ei,am inteles ca din cauza caracterului nostru imprevizibil si a slabului nivel de constiinta mai avem de asteptat. Ne place sa credem ca orice am face santem iertati,ca Dumnezeu ,in egoismul si superficialitatea noastra mereu ne tine aproape,dar acest film mi-a dat ocazia sa inteleg ca nu este totul in roz. Foarte multe teme putem dezvolta fie si in urma catorva secvente,deoarece fiecare cadru genereaza o alta abordare. MULTUMESC INCA ODATA SI SA STI CA ASTAZI AI FACUT UN OM FERICIT. NAMASTE de la GeorgedeDrobeta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Namaste!
      Asa este! Psihicul uman intra in revizie tehnica, o data cu energiile pe care portalurile le descopera planetei. Trebuie sa ne pregatim pentru intalnirea cu fratii si surorile galactice, nu toti pot face fata acestor adevaruri incontestabile. Totul merge pe fagasul binelui. Va veni in cele din urma clipa cand ne vom intalni cu ei si ne vom purta ca si cand ne-ar fi vizitat o ruda dintr-un alt oras. Ma bucur ca te-am facut fericit, frate galactic de Drobeta:))))

      Ștergere